Jag trillar så lätt dit! Eller hit snarare, jag trillar in på bloggen när jag väl tar fram datorn. Det råkar vara sommaren första svala dag, datorn får komma upp ur datorväskan på länge och jag bara älskar att läsa mina egna gamla inlägg. Ni förstår, jag är ganska nostalgisk av mig. När jag läser och ser de gamla bilderna tänker jag att det kanske ändå skulle vara värt att skriva lite - så att man har något att kolla tillbaka på efter denna sommar. 
 
Nu är det ju på snudd till år och dar sedan jag senast skrev ett litet inlägg här och ni vet hur jag gör då? Jag listar saker. Jag skrev en lista på saker jag längtade efter att göra när jag väl kom tillbaka till Sverige. Ni kommer märka på listan nu att det inte var något spexigt jag såg fram emot att göra, utan snarare små vardagsföreteelser, se själva! 
 
 
Saker jag längtar efter att göra i Sverige (29/5 -18):
  • Ha rutiner (jobba, stiga upp, etc) 👌
  • Cykla till jobbet med hörlurar i 👌
  • Vara i stugan och ta det lugnt 👌
  • Plocka bär
  • Gymma med lillasystern 👌
  • Köra friidrott
  • Lira basket 👌
  • Ormberget 👌
  • Bada på Storsand 👌
  • Kvällsdopp på Sinken 👌
  • Kasta mig i det perfekta hörniet i soffan efter jobbet 👌
  • Myggigs promenixer i kvällssol 👌
  • Sova i stugan 👌
  • Kolla på Aktuellt med mamma och pappa 👌
  • Se teatern En midsommarnattsdröm 👌
  • Gå på bilbingo
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress