Ni vet livspusslet som alla snackar om? Idag hittade jag en hörnbit! (Ni förstår referensen va? Hörnbitarna är ju bland de viktigaste) När jag för någon dag sedan var med min engelska kompis berättade hon att hon hade varit på ett gympass. Hon hade varit på "ferkis and swetts". Jag ba: "Va?" Hon: "freskis and swetty?"

Då förstod jag! Hon hade ju varit på fiskis och svettis, alldeles nära där vi bor. Idag kollade jag upp deras hemsida, såg att oj, de har ju ett cirkelträningspass nu om en och en haöv timme. OCH! Alla får en gratis prova på-gång.
 
Jag gick dit, och oj vad jag inte ångrar det. Min träning har hittills främst bestått av jogging runt parken... 
1. jag är inte så mycket för jogging.
2. jag vill gärna kombinera kondition med styrketräning.
3. jag tränar jättegärna i grupp.
Att gå på detta pass idag kändes därför så frigörande (kan man säga så?) och lättande. En bit föll på plast.
 
Frågan nu är bara: tror ni att jag kommer bli medlem i friskis och svettis och träna där, eller tror ni att jag av att vistas i en gympasal blev så sugen på att spela basket så att jag kommer börja googla jänet för att få lira lite?
 
 
 
Ulrika

Hmmm. Nu blir det spännande!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress