Lite info här då! Just nu är ju allting nytt för mig, det betyder att det finns mycket att skriva om! Inte som tidigare när min vardag rullade på i maksam takt. Jag skriver ju av mig här liksom! 
 
Idag till exempel var jag på de nya barnens skolas internationella marknad. Jag hamnade vid en fiskedamm med en sverigetröja och en vikingahatt på. Dock stannade jag bara två timmar - det räckte liksom.
 
En sak som jag oroat mig lite över är att det skulle vara omständigt att ta sig in till stan härifrån, nu har jag hittat västa bästa lösningen. Istället för att åka buss mot stan åker jag till närmsta tunnelbanestation. Att ta tunnelbanan är dubbelt så snabbt som att åka buss. Härligt helt enkelt!
 
Ikväll ska jag åka in till stan för att gå på teater. Jag ska se Strindbergs Fröken Julie, eller som den heter här: Mademoisell Julie. Mycket spännande. 
 
Sist men inte minst: ni har ju sett att jag bytt utseende på min blogg, dessutom vet ni att jag numera tenderar att namnge mina bilder. Denna bild har jag döpt till Systraskap och den betyder faktiskt jättemycket för mig! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress