23 september 2016

Tennis

Allmänt

Idag tycker jag lite extra mycket om mitt induviduella val! Jag har idrott och hälsa 2 och som ni redan hört om har vi bland annat fått testa på kanotpaddling. Andra saker vi ska få göra denna kurs är: hästridning, isvaksbadning, nattorientering och så vidare. Idag fick vi testa på tennis och padel.

Så som fredagsschemat ter sig har jag bara en lektion. Denna lektion var då idrott, och vi skulle hålla till på arcus. Så jag steg upp lagom sent och hoppade på bussen. Att testa tennis och padel var riktigt roligt! Det var ju såklart rätt svårt, men vad gjorde det egentligen. Man blev ju bättre under tiden, dessutom fuskade vi lite med reglerna...

När jag kom hem igen var det lunch som gällde. Min lille bror kom så småningom hem och då hände jag lite med honom, supernajs.

Innan middagen hann jag även förbi gymmet där jag körde igenom kroppen ett varv. Sedan, nu ikväll, blev det riktigt lugnt. Jag såg på skavlan men pappa.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress