30 mars 2016

Måttsundsbacken

Allmänt

Idag har jag haft det väldigt roligt i och med att jag spenderat typ hela dagen med vänner. Först och främst for jag, min lillebror och mina två vänner till Måttsund för att åka slalom, det var väldigt bra slalomväder och att så på ett par plankor och susa ned för backen är väl alltid kul? Dessutom var det kul att det fungerade att både vara med min bror och mina vänner.

När vi åkt ett par timmar skjutsade jag hem min lillebror och for iväg för att vara med bara mina vänner. Vi gjorde ett stadigt mellanmål/middag och snackade i flera timmar. Alltid lika kul att spendera tid med den, och det är typ bara det vi gör, spenderar tid och pratar, haha, inte så väst aktivt. 

Vid sjutiden gick jag i alla fall hem igen, då kollade jag på Gympaläraren med pappa. Det är ett riktigt feel good-program!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress