26 juni 2016

Texter i sanden

Allmänt

En riktigt lugn söndag börjar nå sitt slut. Solen har nog nästan sjunkit så lågt den kommer för ikväll. Trots det är det ljust ute - tacka vet jag rullgardiner.

Sov både gott och länge idag, tyvärr blev jag dock lite störd av alla mygg som surra i mina öron. Myggmängden i stugan är verkligen inte nådig! När jag vaknat åt jag i alla fall frukost på bryggan vilket var fint. Sedan gick hela familjen på promenad till Kjell-Arnestranden. Jag badade inte, men det var väldigt vackert där. Man såg verkligen hur dimman rullade in mot land vissa stunder.

På eftermiddagen åkte vi hem igen. Då åt vi middag och efter det satte jag mig och rensade igenom alla bilder på datorn. Det var många många bilder (ca 6000) och det tog en bra stund, men vilken nostalgitripp!

Senare på kvällen gick jag på en långpromenad i kvällsljuset med två vänner.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress