Ja hörni, hemma från ett varmt Skåne i ett nästan lika varmt Luleå är vad jag är! Och hur uppskattar man bäst ett varmt Norrbotten? Jo man badar förstås, och man är ute i solen så många timmar som möjligt.

Igår efter att ha gjort ett jobb åt extra i Boden bar det av ut till stugan. Där badade jag både med flytleksaker (en krokodil, en haj och en munk som är ytterst roliga) och i samband med bastun.

Idag åkte jag hem från stugan på eftermiddagen igen. Det blev i princip direkt från stugan till en badstrand där jag träffade min kompis och där vi badade, innan jag skyndade mig iväg till träningen. Det var basketträning idag på örnäset och det var riktigt roligt. Men att hallen var varm och kvav gjorde det nästan lite för svettigt, det var nästan som att jag höll på att förgås av värmen, eller möjligen smälta bort (internskämt mellan mig och mamma ;-) ).

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress