27 augusti 2016

Poäng

Allmänt

Idag fick jag massa vuxenpoäng efter skolan! Jag gick nämligen dels till banken och löste in min skatteåterbäring och sedan gick jag och köpte en krukväxt och en kruka! Sedan köpte jag även en extern hårddisk, vilket även det kändes ansvartfullt!

På skolan hade jag bara en lektion. Det var individuellt val, och jag hade valt hälsa och friskvård. Men jag är inte riktigt säker på att det är min grej, så jag tror nog jag ska byta till idrott och hälsa 2 istället. Skillnaden är att man i idrott och hälsa rör på sig mer och att man i den andra har mer teori.

Senare på eftermiddagen blev det gymmet ännu en dag. Det känns som en bra grej att göra efter skolan när man inte har något annat för sig. Sedan åt jag middag med familjen innan jag for till min kompis.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress