11 augusti 2016

På resandes fot

Allmänt

Så var vi äntligen framme i Stockholm. Resan från dörr till dörr, ca 100 mil, tog egentligen bara 4 timmar, men att sitta på mittensätet näst längst bak i ett varmt flygplan i dryga timmen kändes som väldigt länge.

Imorse vaknade jag rätt tidigt av att katten väckte mig, känns typ som att hon gör det varannan morgon? Då steg jag i alla fall upp och överraskade min syster med smoothie och blåbärspannkakor till frukost.

Senare for vi till gymmet och körde en stund. Ett rätt lugnt pass, men jag försökte även persa i bänkpress. Det gick så där, jag tangerade mitt gamla rekord rätt lätt, men sista biten till nästa steg nådde jag inte upp till.

Sedan packade jag lite snabbt och åt middag och rätt som det var var vi på väg. Vi bor här hos vår farbror och våra kusiner och kvällen här har verkligen varit alla tiders! Bra start på en förhoppningsvis härlig vistelse.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress