30 oktober 2015

Elsa

Allmänt

Vi börjar med fem snabba fakta: 
1. Jag har fått en ny tand, en visdomstand som plötsligt poppat upp.
2. Jag har en konstig träningsvärk i armen, jag har väl inte tränat armarna på länge?
3. Mitt lag är numera distriktsmästare i DU19, vi vann på WO.
4. Jag har namnsdag idag, med namnet Elsa.
5. Jag har fortfarande en ouppackad väska från Skövde.

Idag har jag i alla fall haft en del saker för mig. Jag vaknade klockan 9 och var hos tandläkaren 10. Tandläkaren tyckte jag skötte mina tänder bra förutom att jag borde använda plackers, de tog de vanliga bilderna, skrapade på tänderna och sedan fick jag gå. Smärtfritt. 

När jag kom hem åt jag lunch och sedan for jag till min körlektion. Stadstrafik igen, det går bättre och bättre och jag har blivit bättre på att planerna min körning. Efter det mötte jag upp min syster på stan. Jag köpte bland annat ett jättefint kopparfärgat nagellack. Det var mysigt och vi gick runt en ganska bra stund. 

När vi kom hem åt vi lax till middag, sedan fredagsgodis och till sist kollade vi på Skavlan, flummigt avsnitt. 
Mamma hittade en bild på när jag spelade basket för mååånga år sedan. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress