26 februari 2015

Oboy

Allmänt

Gick till träningen idag, det var skönt, och jag fick prata av mig lite. Innan det skickade jag in mitt hemprov!! Träningen var rolig, men man kan inte direkt säga att fokuset låg på topp...
När jag kom hem så gick jag över till min bästa granne för att få en sen födelsedagspresent. Paketen innehöll bland annat en XL påse med oboy och en extra stor Nutella! Snacka om lyx asså! Tänk att eftersom jag aldrig fick sånt när jag var liten så värdesätter jag det väldigt högt! Dock tycker jag det var bra att min barndom fick vara utan sånt, nu ser jag det inte som vardagsmat, dessutom har mina tänder säkert mått bra av att vara utan det.
jag har sovmorgon imorgon, snacka om jag kommer äta en onyttig frukost då!

momor

Jag minns att ni bara fick dricka vatten och att jag tyckte er mamma var hård Snart ska jag skämma bort dej

Svar: Ja, så var det ;)
Det låter bra! :D
Lotten

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress