Nu är jag inflyttad, inte installerad, bara flyttad, till det nya huset och den nya familjen! 
 
Den senaste veckan har varit rätt så intensiv och jag har jobbat ganska mycket, vilket jag tyckt varit roligt. Detta ledde dock till att jag fick ställa alarmet och vakna extra tidigt igår för att packa. Så efter en halvtimme befann sig mina tingest i resväskan igen - dags för ännu en flytt.
 
Barnets skola var stängd så jag tog hand om henne hela dagen. Vi började med en morgonkaffe och en morgonpromenad tillsammans med mitt och barnets vän från kyrkan. Sedan gick vi hem och gjorde matsäck, det klart vi skulle på utflykt när vädret var så pass bra! Macklunch i en park - toppen! Ja, jag saknar falukorv över en eld i en riktig skog. Där mötte vi i alla fall även upp en annan kompis. 
 
Sedan spatserade vi bara runt utomhus ungefär hela dagen. Gick och åkte vagn om vartannat. 
 
När mamman kom hem hann vi med en avslutningsmiddag på en restaurang i närheten. Sedan gick vi skiljda vägar. Avsked är väl nästan alltid tråkiga? Ja, det kändes lite sorgligt, samtidig ska detta nya äventyr bli minst lika kul!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress