17 september 2016

Veckans vimmel

Allmänt

I dagens inlägg skulle jag vilja slå ett slag för (haha fattar ni brännbollsreferensen) mitt jobb! Mitt jobb går ut på att träffa människor, fråga dem frågor om dem själva och vad de håller på med och sedan knäppa en bild eller två på dem. Jag tycker verkligen att det är ett jobb man kan vara glad över att ha! Och absolut kan det vara jobbigt att ta sig ut och göra dessa vimmel, och trots att majoriteten av människorna man träffar är supertrevliga har man väl alltid stött på någon lite mindre glad, men på det stora hela är allt bra.

Så vad har jag gjort idag då? Inte så mycket faktiskt! Jag vaknade redan klockan åtta, men låg och drog mig i sängen riktigt länge innan jag steg upp. Efter lunch for jag och fotade ett vimmel på en skördemarknad i stan. På vägen hem cyklade jag även förbi Ica där jag köpte ingredienser för pizza.

Sedan bakade jag en jättegod pizza med champinjoner, oliver och mozzarella. Efter maten har jag kollar på en film som var jättebra men rätt sorglig, den hette A girl like her.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress