29 februari 2016

Utflykt

Allmänt

Om någon skulle fråga någon annan vad man kan göra en vanlig sportlovsdag hade de typ kunnat beskriva min dag. Dagen har verkligen varit superroligt!

Först steg jag upp lite tidigt för att fara på en extra basketträning i LEA. Det var mest fokus på teknik, "det är ingen ide att ni lär er massa trix innan alla grunder sitter som sten..." Det var en rolig och ganska lugn träning som ändå gav mycket. 

När jag kom hem bytte jag om till varmare utekläder och kokade lite varm choklad. Sedan for jag och mina vänner på den roligaste skoterutflykten jag varit på, haha okej, jag som den norrbottning jag är skäms lite över att säga detta, med det var fösta gången jag åkte skoter... Men utifrån det var det den roligaste utflykten! Vi fyra vänner och en hund, två på skotern och två +hunden i kälken, for till en jaktstuga i skogen. Deg var så vackert där, orörd snö, solljus och en eld! Vi gjorde varma korvmackor med grilljärn på elden och satt där och mös tills alla frös om tårna. Då for vi ut på en myr och där fick vi andra testa köra lite skoter, det var jätteroligt! 

Vid fyra var jag hemma igen. Lite senare åt vi middag och sedan var det dags för basketträning nummer två. Ännu en rolig träning må jag säga!









Ulrika

Hoppas att även kaffet blev gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress