Jag satt och funderade på om jag skulle göra en årsresumé detta år, var först lite tveksam men tänkte ändå att det skulle vara lite kul. Jag själv tycker det är så kul att kolla igenom andras, så hoppas ni också tycker om det! Detta blir ju då alltså en bild som heter duga!
Januar:
Jag firade in året med mina bästa kompisar, så det var riktigt roligt!
Vissa dagar var det minus 30 grader och riktigt fint ute.
Jag var i Sundsvall och spelade basket.
Jag gjorde en film på NK:n där vi gjorde en egen versom av Du är vad du äter och fick intervjua en dietist.
 
Februari:
"Mitt" band Zebra fanns fortfarande kvar och vi hade ett par spelningar!
Min klass fick förmånen att delta i Kraftsamlingen vilket var både roligt och intressant.
Basketlaget for till Umeå samma helg som jag blev 17.
När vi kom hem hade jag födelsemiddag med mina vänner.
 
Mars:
Spenderade sportlovet i Skövde hos mormor och morfar.
Många helgkvällar tillbringades såhär:
Åkte till Wien med laget!
Fina fina Wien! Det var verkligen en toppenvecka med superhärliga människor!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress