4 september 2016

Spakväll x2

Allmänt

En riktigt härlig dag är precis vad jag har haft! Ni vet ju att mina "riktigt bra dagar" kan skilja sig åt rätt mycket! En del är bra pga något speciellt, en del pga effektivitet och en del pga lugnheten i dem. Idag har varit en av det senaste nämnda.

Igårkväll var jag på min storebror och hans flickväns (till lika min lagkompis) flyttfest. De drar till Berlin om exakt en vecka?! Det var jättetrevligt där, och imorse tog jag sovmorgon.

Efter lunch for jag till Boden för att vimla. Reportaget gjordes från en rallytävling och det gick rätt bra att göra det!

När jag kom hem hade klockan hunnit bli rätt mycket, så jag lyckade verkligen till det och åt pizza till middag. Sedan hade jag en riktig spakväll. Lite kul i och med att jag gjorde samma sak med ett par vänner igår, vi bastade, hade anisktsmask och så vidare. Även idag var det ansiktsmask och sånt som gällde. Riktigt mysigt och najs att pyssla om sig själv lite.