2 oktober 2016

Utflykt

Allmänt

Jag älskar och uppskattar naturen. Wowawiva! I naturen blir man automatiskt avslappnad och lugn. Där njuter man av det vackra, det man äter blir dubbelt så gott och allt väldigt roligt.

De senaste dagarna har det hänt en del grejer. En av dessa grejer är att min lillebror fyllt år och att vi för att fira honom for till Umeå och gick på Veronica Maggios konsert (som var superbra!!) och sov hos min lillasyster. Igår tog vi med min lillasyster hem till Luleå.

Idag väcktes jag av mamma vid elva, efter att helt utmattad somnat tidigt kvällen innan. Hon undrade om jag ville följa med på utflykt. Om jag ville? Ingen tvekan om saken. Mamma, pappa, jag och min lillasyster begav oss ut till gammelsaviken och promenerade till fågeltornet. Där grillade vi lunch, kollade på fåglar (och såg ett havsörnsbo) och verkligen njöt av vädret.

Nu på kvällen var jag på bio med en kompis vi såg på en film som hette något med "Hem för besynnerliga ungar". Den var faktiskt jättebra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress