5 oktober 2016

Födelsedagsfirande

Allmänt

Jag vet inte om detta är något jag redan uppskattat eller inte... men har jag redan gjort det så är det värt att ta det igen! Jag uppskattar verkligen mina vänner. Jag har flera väldigt bra vänner som jag kan vända mig till och snacka om alla möjliga olika saker. Med en del har jag vissa ämnen jag snackar mer om och så vidare, men det är riktigt skönt att alltid kunna prata ut om det är något, inte bara i tuffa situationer utan även för att dela riktigt roliga och fina stunder.

Idag var det sovmorgon på schemat. Så jag sov lite extra innan det var dags för skolan. Själva skoldagen var rätt kort och som alltid nu för tiden innehåller nästan alla lektioner samma sak; FN-rollspelet.

Vid femtiden mötte jag upp mina vänner för att fira en av dessas födelsedag; äntligen är även hon 18 år! Vi gick ut och åt på ett sushiställe, men jag åt nudlar. Det var inte bara min vän som friade födelsedag idag, även min mormor fyllde år! Grattis till er båda.

Sedan var jag tränare på björkskatan innan jag kom hem och kollade på aktuellt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress