31 maj 2016

Somriga dagar

Allmänt

Vackra vackra stad. Ännu en riktig toppendag, som jag faktiskt fått chansen att ta till vara på bättre än igår. På skolan fick jag chansen att pricka av ännu två "att-göra-saker". Först var det boksamtal på svenskan, vi diskuterade förbestämda frågor till en bok som heter Brun morgon, en väldigt diffus novell, men intressant när man analyserar den. 

Sedan gick jag iväg till lärkan för att gå en väldigt väldigt fin minnesstund. Ledsam men fin på samma gång. Jag missade lunchen och gick direkt till idrotten dör vi spelade brännboll ute i värmen. Tur att jag varit på brännbollsyran så att jag hade några bra knep, haha. Det var väldigt roligt i alla fall! Efteråt tog vi dessutom ett dopp i våra idrottskläder, riktigt skönt var det! 

På teatern var det äntligen dags för föreställning! I publiken satt nästan bara människor man kände och det hela var väldigt roligt! Kul att få visa upp något man övat på liksom! Jag tycker det gick bra för hela gruppen! 

På kvällen hade jag basketträning/löpträning på Ormberget. Det var framför allt härligt att träna och att vara utomhus. Jag älskar inte löpning så värst mycket men det var rätt kul ändå.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress