Trott att det känns lite synd att vara hemma igen så måste jag ändå medge att det var skönt att sova i min egen säng inatt. Inte gå och lägga sig direkt det blev mörkt ute (vid nio, för man såg ju ändå inget om man var vaken) eller vakna när det ljusnade på morgonen (klockan sex).

Imorse vaknade jag lagom till att bara klä på mig snabbt och sedan skjuta iväg min lillasyster till flygplatsen. Vi ses ju inte ofta nu mera så det gäller att ta till vara på all tid man får. 

Vid lunchtid for jag in till stan för att luncha med mina vänner och catcha upp lite med dem. Det var jättetrevligt och jag åt en supergod focaccia på mat och prat. 

Under kvällen var jag på gymmet med min kompis, vi var först på sh'bam, vilket var en mycket konstig och väldigt komisk händelse, och efter det körde vi lite i gymmet.
  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress