25 juni 2016

Midsommardagen

Allmänt

Har inte blivit något inlägg nu på två dagar, så det börjar väl bli dags? Anledningen till att jag inte skrivit är i alla fall bara att det blivit två ganska sena kvällar i rad och att jag därför somnat innan någon text printats ned.

Några saker som hänt dessa dagar är i alla fall att min storasyster och hennes dotter var på besök, vilket var väldigt roligt. Sedan jobbade jag lite mer på förskolan, vilket också var kul och igår firade jag midsommar med massa vänner vilket knappt kunde ha varit bättre. Så som ni förstår så har jag inte haft det dåligt!

Idag då? Ja... Idag vaknade jag ganska sent, städade lite och cyklade därefter till båthamnen och for till stugan. Vädret har varit toppen så stugvistelsen blev lika så. Vi har bastat, legat på bryggan och ätit jordgubbar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress