Vi har nu ett levande bevis på att VAD SOM HELST kan hända om man bara kämpar nog mycket! Island slog just England med 2-1! Efter Englands första mål tänkte jag bara att: "det här tar nog inte Island igen.." Just när man tänkte det så kvitterar de! Wooho! Jag hejar helhjärtat på dem och vinsten var riktigt härlig!

Annars då? Jovars, jag har jobbat idag. På förmiddagen var min arbetsuppgift att putsa fönster, ska göra det denna vecka. Men på eftermiddagen fick jag hänga med barnen. Det gick bra, och det var roligt.

När jag jobbat färdigt för dagen åkte jag hem och åt middag innan jag gav mig iväg mot gymmet. Jag var på två pass, spin 30 och CXWORKS, med en kompis. Båda passen gick bra men de var väldigt jobbiga. Efteråt satta jag och min kompis oss och pratade och stretchade. Det slutade med att vi gick hem till henne och fortsatte prata och åt dessutom lite, sedan började fotbollsmatchen...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress