Just nu ligger jag i sägen med radion på. Jag vet faktsikt inte riktigt varför, men det är kanske inte så värst konstigt egntligen, men jag har under detta Em varit väldigt inne i alla matcher! Just nu ligger jag här och lyssnar på Polen-Portugal, och självklart hejar jag på Polen. Underdogsen som tagit sig vidare är de jag vill stötta. Främst Island! Men i denna match är det i alla fall Polen. Laget har alltså inte vunnit en enda match under ordinarie tid hitills, kommit lika i gruppspelet och vunnit en på förlängning. Aja, ni hör, spännande är det!
 
Idag var en vanlig dag på jobbet, näst sista dagen som fönsterputsare, vilket var skönt. Man börjar känna av i ryggen. Jag fick sluta lite tidigare idag, och eftersom det inte fanns någon passande buss hem tog jag en promenad i finvädret över Bergnäsbron till stan och tog bussen därifrån istället. 
 
Jag gick även på gymmet idag. Först körde jag en timme i själva gymmet och sedan mötte jag upp en vän och gick på yoga. Det var väldigt skönt och avslappnade! Hade egentligen velat träna ute en dag som denna, men något sådant pass fanns tyvärr inte.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress