Även gårdagen var ganska lugn, till en början i alla fall. Pappa gjorde ännu en insats och har nu lagt in golvet i hela rummet! Jag kollade på och var med som men var med som mentalt stöd.

I förrgår började jag få ont i en visdomstand som är på väg upp. Så igår jag åkte till tandläkaren in på en akuttid för att se så att den inte var inflammerad.
Hahah detta hände: Jag kommer dit och tror att de bara ska kolla på den, men... Drygt en timme senare får jag gå, och då har de klippt, skurit, gett sprutor, eldar och fixat asmycket och aslänge.

Problemet var att jag under denna timme inte fick veta vad som hände, jag låg bara där som en klubbad säl och ba: jaha, hon vill ha en ten blade scalpel...

Efteråt fick jag veta att de skurit bort den inflammerade delen av tandköttet och därmed gett tanden utrymme för att växa, det gick bra, men jag ser det hela som en väldigt komisk situation.

På kvällen var det dag 2 på hamnfestiveln. Jag var där med några vänner och en kompis från klassen. Vi åkte karuseller, snackade och gick omkring på området, ljuset var så vackert!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress