31 juli 2016

Trasig mobil?

Allmänt

Min mobil har gått sönder! :( Eller jag vet inte/tror inte att den är helt sönder, men jag fick slut batteri på den idag, och när jag satte i laddaren så reagerade den inte. Jag antog att det var laddaren det var fel på, så jag gick faktiskt och köpte en ny. Men väl hemma provar jag igen och det ger fortfarande inte inget resultat. Då provade jag sätta in den nya laddaren i pappas telefon, vilket fungerar utmärkt. Så just nu har jag alltså en telefon som har slut batteri, men som inte går att ladda...

Annars har jag haft ännu en ganska lugn dag. Efter lunch körde jag i alla fall iväg till Boden för att göra ett vimmelreportage. Det var från ett, typ i alla fall, "papegoja-möte". Ganska fascinerade att se dessa fåglar med deras engagerade ägare måste jag säga!

Jag har även umgåtts med min kompis! Vi gick runt en sväng på stan och typ mest snackade. Till middag for jag hem i alla fall och det var när jag kom som det led mobilen hände. Min förhoppning är att jag ska kunna lämna in den på lagning redan imorgon!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress