5 juli 2016

Sumo moves

Allmänt

Ja, nedräkningen har ju börjat! Endast tre dagar kvar av mitt jobb nu. Tänk ändå vad tiden har gått snabbt!

Idag var det både spöregn och hård vind ute, så vi var inne med barnen hela dagen, utom tre barn som jag tog ut en stund på eftermiddagen, då hade det börjat bli lite rörigt inne. Annars var det lugnt och vi pysslade en del, la pärlplattor, ritade och så vidare.

Efter middagen idag provade jag gå på ett nytt pass på gymmet, det hette typ sumo moves och liknade inte något jag testat tidigare! Det var ett tufft styrkepass med olika övningar som man gjorde i ett flöde, samtidigt så var det lite som yoga, olika såna positioner och andning och så vidare. Det var i alla fall ett bra pass och jag gillade det skarpt! Synd bara att det var näst sista gången innan ett sommaruppehåll som träningen hölls!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress