Nu har jag påbörjat min sista vecka på förskolan! Bara fyra dagar kvar nu! Det var dock väldigt annorlunda idag jämfört med hur det brukar vara. Den ordinarie förskolan har nämligen stängt och nu mera är det sommarfritids. Alla förskolor på bergnäset sammlas på en avdelning med några fröknar från varje ställe. Det var roligt att träffa nya barn och lära känna dem lite. Men det var väldigt många små barn som inte kunde prata, det är inget problem i sig, men det blev en ny utmaning att kunna kommunicera med dem.

Efter jobbet tog jag bussen till stan där jag fotade ett vimmel på en marknad som pågår där. Det gick bra och när jag kom hem så redigierade jag och skickade jag in det.

Efter middagen gick jag för andra gången på en cardiocrosspass. Såna är sjukt jobbiga i och med att det är träning för hela kroppen inklusive hjärtat. Sedan cyklade jag till Björx, lämnade en kompis cykel där och promenerade hem. Det var jättefint ute.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress