3 juli 2016

Satellit

Allmänt

Ooo vilken härlig dag! Trallalala trallalala la la. Ja, morgonen för mig började klockan halv 11 med en smoothie (på banan, jordgubb, nektarin och babyspenat) och lite Ted Gärdestad. Ted, det är för mig riktig musik! Älskar dessa just nu:
När showen är slut
Eiffeltornet
Angela
Come give me love.

Jag gjorde mig i alla fall i ordning och for in till stan för att luncha med två vänner. Vi åt på Mat och prat, där har de supergoda focaccior och en sån valde jag. Där satt vi rätt länge vilket var väldigt trevligt. Efter det mötte jag upp en kompis från min klass, vi gick runt på stan ett bra tag, catchade upp lite med varandra och lite sånt. När vi sedan satte oss på ett fik kom även en annan kompis från klassen.

Efter ett tag for vi hem till en av vännerna. Där bestämde vi oss för att försöka bygga ett tusen-bitarspussel, göra hemgjord sushi och kolla på Island-Frankrike. Pusslet gick faktiskt bra även om vi inte hann klart. Sushin blev jättegod! Matchen ska vi inte ens tala om. Jag har helt ärligt inte vågat kolla slutresultatet än...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress