27 juli 2016

Läsning

Allmänt

Igår var det ensast lite städning och två basketträningar på schemat. En rätt lugn dag till att börja med alltså. Det två basketträningarna var roliga men ytterst intensiva, och båda utfördes i två olika väldigt varma hallar. Jag brukar näst intill aldrig ha träningsvärk efter basketträningar, men idag vaknade jag här i stugan med värk i både framsida lår, sida mage och vänster handled. Rätt konstigt egentligen. Men jag antar i alla fall att det är något positivt!

Idag i stugan har jag liksom igår inte haft så mycket för mig. Badat har jag i alla fall gjort, och faktiskt, äntligen, läst! Ja! Jag har haft ambitionen om att jag denna sommar skulle hinna med att läsa en del, jag läser, enligt mig själv alldeles för lite. Idag hade jag tagit med mig min bok till stugan och satte mig ute i solen och... Läste! För många låter nog detta som en baggis, men för mig handlar det mycket om att bara komma igång, och idag gjorde jag det. (#liteförstoltjagvet)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress