Puh, måste börja med att klaga lite. Jag klagar på blogg.se:s app, den fungerar inte så bra och är väldigt opålitlig. Hips vips funkar det inte att blogga från den och hips vips går det inte att ladda upp bilder. Den tidigare funktionen för mobiler var mycket lättare om man säger så... Och jag har ont i tandköttet vid min visdomstand.

Färdigklagat!
Det är skönt med sommarlov, att vara ledig har de senaste dagarna gett mig långa härliga sovmorgnar, superlugna dagar och roliga kvällar, gårdagen var inget undantag, ej heller denna dag. Enda skillnaden för idag jämfört med de senaste dagarna är att till "roliga kvällar" idag hörde bastu och en omgång yatzy med familjen. De andra dagarna har ju snarare inneburit festlival med musik, tivoli och gott sällskap.

Så för att kort sammanfatta denna dag kan jag säga att jag vaknade sent, åt frukost och lunch i ett, gick ut på en långpromenad och därefter for till stugan. Mysig dag i alla fall!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress