30 juli 2016

Härliga dagar

Allmänt

Sommarlov äger måste jag säga! Jag är liksom bara ledig och lever livet. Tar var dag som den kommer. Carpar diem. Och massa andra klyschor. Nä, men... Kort sagt uppskattar jag att inte ha varje tid av dygnet planerad. Eller som idag, ingen del av dygnet planerad.

Så idag när jag vaknade kollade jag på en film, såg Pojken i randig pyjamas, vilken var en jättebra och gripande film. Sedan åt jag lunch innan jag mötte upp min kompis. Vi cyklade mest bara runt i solen ända tills det var dags att åka hem och äta middag. Efter middagen kom mina vänner lite spontant över till mig och åt fredagsgodis och kollade på film nr 2 för denna dag! Vi såg ett jättebra film som jag inte minns vad den heter, sedan gick vi ut på en prommis och det var jättemysigt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress