11 juli 2016

Effektiv

Allmänt

När jag är ensam hemma en dag utan något speciellt planerat finns det två möjliga scenarion; 1.) jag gör ingenting alls, ids liksom inte ta mig för att hitta på något, 2.) jag gör ALLT som jag kan komma på att göra. Idag var de det senare nämnda alternativet som inträffade.

Idag har jag:
Städat hela rummet
Tvättat i mängder
Srivit och skickat in texter till Extra
Gymmat
Rensat ut allt från mitt gamla rum
Lagat mat
Lagt in kläder.

Sist men inte minst har jag sett på EM-finalen i fotboll med mina vänner. Rätt så tråkig match måste jag säga, dessutom tråkigt resultat. Det klart laget man hejade på förlorade... Aja, hade i alla fall jättetrevligt med mina vänner! Dessutom slutade det hela med att vi körde en omgång schack, i lag. Mitt lag vann! Och jag trot det är första gången någonsin som jag vunnit!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress