12 juli 2016

Båtutflykt

Allmänt

Nu kan endast ett ord beskriva mitt nuvarande tillstånd; trött. Supertrött efter en lång och mycket rolig dag!

Jag steg upp klockan nio för att gå till gymmet, där mötte jag upp två kompisar och vi körde ett tufft benpass. Jag bestämde övningar och lovade att ge dem träningsvärk, så nu är det bara att hålla tummarna.

Efter lunchen var det dags för äventyr. Eller alltså, en båttur. Vi var sex personer som med mig som kapten gav oss ut till sjös med Klubbviken som destination. Vädret gav inget mer att önska, ej heller sällskapet. Vi hade riktigt roligt, eller jag hade det i alla fall. Vi badade, solade, spelade volleyboll, åt, badade lite mer, trampade trampbåt och njöt.

Till middag åt vi kyckling, potatissallad och bauhetter, sen blev det även lite melon och godis på det hela. Jag passade även på att göra ett jobb åt Extra när jag var där, jag skrev och fotade "platsen" vilket gick bra!

Båtturen hem var härlig, vi sjöng, vattnet glittrade och alla var nog lite trötta.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress