28 februari 2016

Sportlov!

Allmänt

Idag var jag väldigt ledig. Alltså inte bara lite, utan riktigt ledig så att det kändes i hela kroppen! Haha?! Så skönt i alla fall! 

Jag vaknade ungefär vid 10, då låg jag kvar i sängen och kollade på youtube ganska länge. Senare frågade min lillasyster om vi skulle gå ut och springa, och jag var typ: "nej, aldrig i livet!" Men tillslut lyckades hon övertala mig att cykla efter henne när hon sprang. Det var väldigt kallt ute, men vackert! 

Efter lunch for jag och syrran in till stan eftersom hon skulle köpa en nya telefon. När vi kom hem åt vi tårta som vi fryst in från förra veckan och sen var det dags för lillasyrran att åka tillbaka till Umeå. 

Ett bra tag efter middagen var det basketmatch i Gammelstan, jag körde dit! Själva matchen är väl inget att tala om, eller egentligen finns det nog väldigt mycket att säga om den, men jag tar det inte här och nu. Vi förlorade ganska stort i alla fall...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress