8 augusti 2016

Snart klart

Allmänt

Vaknade rätt tidigt idag på grund av att katten stod och jama. Då fick jag gå upp och släppa ut henne.

Efter fukosten renoverade vi vidare i mitt rum. Satte upp tapet på garderobsdörrana, målade fönsterbrädan och några träfärgade krokar vita och lite sånt där småfix. Nu börjar det verkligen likna något! (Eller okej, det har det nog gjort ganska länge..)

Sedan skickade jag in jobbet från Boden till Extra, och skrev den texten. Jag hade 1200 tecken att fylla ut, och till denna grej kändes det nästan för lite. Jag fick korta ned ganska mycket.

Sedan var jag ute med mina vänner och fick ett sms av min tränare där det i princip stod: kan du träna om 30 min? Jag sa ja, skyndade mig hem, kastade i mig en gröt, bytte om och befann mig i hallen i tid. Träningen var rolig, men rätt svår ibland. Efter träningen blev det faktiskt pizza för min del. Gott och trevligt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress