Det var roligt att jobba idag! Jag steg liksom upp klockan sju, for till jobbet, kom hem vid halv fem, åt middag, tränade och åkte hem. Det kändes som att jag hade rutiner igen! Trodde inte jag skulle sakna det alls denna sommar, och har inte gjort det hittills, men lite najs var det ändå måste jag säga. Knasigt.

Aa antar att dagen nyss blev rätt kort sammanfattad. Jobbet var då att jag var konfaledare till detta årets fjällkonfa. Idag träffade vi alla nya ungdomar för fösta gången, även de andra unga ledarna. Vi var ute i skogen och grillade, lekte lekar och gjorde sammarbetsövningar. Det var som sagt roligt.

Måste även säga att dagen träning gick bättre än gårdagens. Haha missade i alla fall inte ALLA skott idag, och det är ju en klar förbättring. Det var även väldigt kul träning idag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress