3 augusti 2016

Ny mobil

Allmänt

Jag har äntligen löst problemet med min telefon! Okej, det gick kanske inte på det mest önskvärda sättet... Efter att igår ha varit inne på en affär där de fixar telefoner 4(!!) gånger och varje gång sett att problemet kvarstått när jag väl kommit hem gick jag i alla fall och la mig med hoppet, och tron, att den var hel. Men så var icket fallet.

När jag vaknade imorse av världens åska utanför fönstret höll jag på med mobilen en stund. Efter ett tag dog mobilen och gick aldrig mer att starta. Så, den icket önskvärda lösning blev tillslut att köpa en ny. Nu har jag i alla fall en fungerande telefon!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, köpt gardiner till mitt nya rum, svängt förbi gymmet en kortis och tränat basket. Men hade väldigt låg energi, och knappt något skott satt, så träningen gick inte så bra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress