31 augusti 2016

Läxa

Allmänt

Det var ett tag sedan jag tjatade om detta nu, så tycker det börjar bli dags! Sovmorgon! Wohoo! Eller, inte för att jag egentligen gjorde något vettigt av denna morgon, jag sov helt enkelt en timme extra. Vilket i och för sig var ganska najs.

Idag påbörjade vi kursen Engelska 7 på riktigt. En, enligt många, väldigt svår kurs. Vi hann dessutom få en hemläxa redan efter denna lektion. Men det var en relativt lätt läxa.

Efter lunchen hade vi internationell relationer, ett väldigt intressant ämne och sist men inte minst Etnicitet och kulturmöte, även den är en intressant kurs.

Efter skolan for jag hem, satte mig någon timme och skrev och lämnade in läxan/uppgiften till engelskan. Ingen idé att skjuta på den liksom.

Efter middagen gick jag på spinning 60. Det här var egentligen min inplanerade vilodag, så körde därför ett väldigt lugnt pass. Det var därför väldigt skönt att bara få röra på sig lite en timme.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress