Igår kväll var riktigt rolig och härlig! Jag invigde mitt nya rum med mina två vänner. De kom över till mig på kvällen och sov sedan över.

Innan det gjorde jag en del ärenden på stan och hade basketträning på hälsans. Sedan gick jag och handlade lite och får sedan hem till mig.

I morse när jag vaknade fixade jag och mina vänner en god frukost bestående av smothie, rostat bröd och ägg. Mums.

Vid tolvtiden kom resten av familjen hem och mina vänner gick. Då firade vi min lillasysters födelsedag med, först, tacoslunch, och sen, fika med tårta och sånt. Det var trevligt och även min storebror och hans tjej kom.

På kvällen for mamma och min lillebror iväg, men då tog jag, pappa och min lillasyster och gick ut och åt. Det blev pizza. Riktigt riktigt lyckat och gott var det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress