29 augusti 2016

Duktig

Allmänt

Träningsvärk. I armarna, i benen, i magen. Ja, överallt utom i ryggen. Ser det från den ljusa sidan - skönt för ryggen i alla fall!

Idag var det första "riktiga" skoldagen. Vi jobbade, hade två helt nya ämnen, individuellt val (där jag bytt till idrott och hälsa) och filosofi. Vi gick 8.15-16.45, en riktig heldag! Men som alltid så här i början av terminen är man riktigt duktig. Antecknar allt viktigt, hänger, hade lagt undan mobilen under hela skoldagen (asså all lektionstid), hade med mig mellanmål för att orka hela dagen och så vidare. Detta är sånt som kanske låter självklart, men tro mig; det är det inte...

Nu på kvällen har jag tränat basket. Det var roligt, men jag börjar bli lite leds på en viss övning som vi kör jättemycket! Vi fick dessutom nya träningsställ idag! Rätt snygga och rätt sköna! Härligt ju!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress