5 augusti 2016

Alla systrars dag

Allmänt

Nu för tiden finns det ju speciella dagar för allt mellan himmel och jord. Kanelbullar, hattar, senap osv. Idag såg jag i alla fall, nu i kväll, att denna dagen är tillägnad alla systrar! Wiho! Vilken tur då att jag spenderade i princip hela dagen med just min syster!

När jag ätit frukost tog vi bilen till Boden för lite jobb. Jag gjorde ett reportage från ett café där de ska utse en bakelse som ska representera Boden! Jag är nöjd med själva innehållet, men måste erkänna att bilderna blev si sådär...

Efter det gick vi och slipade våra inläggssulor. Båda får skavsår av dem så det var på tiden.

Även övriga eftermiddagen spenderades med systra mi. Kul kul. Ikväll har jag mest kolla på youtube och skappat.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress