29 oktober 2015

Polly-Ester

Allmänt

Bäste bara börja med att berätta en sak som jag skrattat åt så mycket ikväll. När mamma sa polyester så skojade min lillasyster till det och sa: "oj det var ett lät som ett ovanligt dubbelnamn; poly-Ester!" Då började jag skratta, och efter en stund kopplade jag det hela, poly/Polly är ju också ett namn! Haha Polly-Ester. Dålig kvällshumor, jag vet, men kan inte låta bli att skratta!

Idag sov jag rätt så länge igen, och när jag vaknat låg jag kvar i sängen en bra stund och kollade på Gray's anathomy. Bra serie faktiskt!

Efter lunch hade jag körskola. Vi fortsatte fokusera på stadstrafik och vänstersvängar i olika korsningar och rondeller. Jag har ju bilvit mycket säkrare i allt jag gör så det är ju bra i alla fall. 

Jag lagade räk- och avokadosallad till middag. Det var mycket gott. Sedan satte jag och min syster, till bådas förvåning, och spelade schack(?!) jag blev så frustrerad för jag tänkte aldrig mer än ett steg i taget och förlorade gång på gång. Basketen var mycket rolig och stundtals ganska jobbig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress