31 oktober 2015

Försvar

Allmänt

Imorse jobbade jag på hotellet, jag jobbade mellan 8-12, under den tiden var det 300 frukostgäster. Ganska sjukt egentligen om man tänker på hur många turister som kommer hit. 300 över en natt på ett hotell. Att jobba gick i alla fall bra, folket kom ganska utspritt sänder blev aldrig riktigt stressigt. 

Direkt efter att jag slutat hämtade mamma upp mig och körde mig till baskethallen. Vi spelade match mot Gammelstan, vi förlorade, men oj vad bra försvar vi spelade stundtals! Riktigt superförsvar. Vårt enda problem som lag är att vi inte riktigt orkar hålla uppe samma nivå under hela matchen. Med det var roligt hur som helst, förutom att jag faulade ut mig. 

När jag kom hem åt jag och mamma middag som sedan har jag knappt gjort något alls. Hade planer med vänner, men de gick lite åt skogen, och det var väl kanske nästan tur, jag jobbar imorgon och dessutom har jag haft huvudvärk hela kvällen. Jag får vara med mina polare någon annan gång helt enkelt.


Jag såg två pumpor idag, det är ju faktiskt halloween.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress