30 november 2015

Sjuk

Allmänt

Igår kväll fick jag feber och blev rätt så förskyld. Tur att det hände på kvällen och inte tidigare på dagen, för då hade jag fullt upp.

Till en början jobbade jag på hotellet till klockan ett, det gick bra men var lite hektiskt en stund vid 10-tiden. Direkt efter det gick jag ut på stan och fotade veckans vimmel från skyltsöndagen. Jag är rätt så nöjd med vimlet faktiskt! Tycker själv att det blev ganska roligt.

När jag kom hem från stan gick jag till kyrkan för och kolla på min bror som spelade trumpet och mamma som sjöng, det var fint. Men när jag kom hem slog förkylningen till, så direkt efter sista avsnittet av Bron gick jag och sov. 

När mamma väckte mig imorse kände jag mig sjuk och gick raka vägen och kollade febern, som var 38,4, och gick sen och la mig igen. Klockan tjugo över ett (!!) vaknade jag igen. Helt sjukt! Då samlade jag ihop hela min viljestyrka för att ta mig ut sängen och för att ta mig något att äta.   

Sedan har jag som ni kanske förstår inte haft så mycket för mig idag, mest legat i sängen och kryat på mig.
Glad första advent förresten!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress