30 juli 2015

Fin kväll

Allmänt

Det blev trots allt en riktigt fin kväll ikväll! Imorse när jag cyklade till jobbet så regnade det, och jag blev tvungen att ta regnjackan. Men klockan tolv när jag slutade var det för tok på varmt, och jag fick cykla hem i bara skjorta. Det var faktiskt härligt och gav lite sommarkänsla. 
Senare på dagen var jag på gymmet. Körde ett ganska hårt pass med en kompis. Det är alltid en sporre när man kan träna med någon annan och slipper gå själv. 
På kvällen blev vi ett gäng vänner som satt på IP. Vi tog det mest lugnt, men vi hittade en boll, och då kunde vi inte låta bli att lira lite. En hade även med en bärbar högtalare, och musik är ALLTID pricken över I:et. Så enligt mig blev det en riktigt lyckad kväll! Håller tummarna för fler liknande. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress