30 december 2015

Skott

Allmänt

Idag har jag tagit det rätt så lugnt. Jag har varit rätt så trött och därför försökt vila lite. När jag vaknade lagade jag frukost/lunch med min lillasyster, vi rostade mackor och stekte bacon. Det var kanske inte ett så stadigt mål men det var gott och vi blev mätta.

På eftermiddagen kollade vi på Grey's och spelade lite, sen hade vi typ även te-stund med min mamma och bror, det var rätt så spontant och mysigt. Jag och min syster lagade middag, vi gjorde torskfilé med morotspuré och broccoli. Det blev jättegott! 

Efter maten for jag på träning, men på grund av att jag inte känt mig helt reko under dagen tog jag det mycket lugnt. Jag gjorde samma övning under hela träningen! Sköt ett skott på nära håll från ena sidan, tog returen och sköt ett skott på nära håll från andra sidan. Jag har insett att jag måste förbättra mitt skott så det passade ju bra! Efter träningen umgicks jag med mina kompisar en stund, härligt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress