31 oktober 2014

Hej

Allmänt

Hej! Jag heter Lotten, det här är min blogg. Tänkte börja skriva lite om vem jag är, så vi kör 10 faka om mig!
  1. Jag spelar basket i Gladan. Det är jättekul och det har jag gjort sen jag var 6 år!
  2. Jag går ettan på gymnasiet, samhällsvetenskapliga programet SPIN.
  3. Elsa är ett av mina mellannamn.
  4. Jag spelar bas i bandet Zebra. 
  5. Favoritfärgen är blå, särskilt tillsamans med vitt!
  6. Min musiksmak är väldig blandad, men en person jag gillar är Veronica Maggio.
  7. Jag klarar inte av att se skräckfilmer, vad är det för mening med att skrämma andra!?
  8. Råkar ganska ofta ta på mig lite för mycket att göra.
  9. Spelade trombon när jag var mindre, eller ja.. det var bara två år sen jag slutade.
  10. Jag tycker att det är väldigt kul med allt som har med filmbranchen att göra, redigera filmer, filma, skådespela och så vidare.
 
Jag vill även tack Felicia för den snygga headern! <--(Gå in och kolla hennes blogg)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress